donderdag 18 oktober 2012

Battle Of The Nailpolishes: Catrice vs Rimmel

Weer een peashy blush, dezelfde paarse oogschaduw, vier roze lipglosses, we hebben allemaal wel producten die we maar blijven kopen waar we er al zoveel van hebben. Geef toe, als we naar onze stash kijken kunnen we best een paar dingen missen, maar als we naar onze nagellakjes kijken hebben we niet gauw een kleur dubbel. Ik wel! Laatst keek ik weer eens even rond in mijn nagellak stash en zag dat ik twee mint-groene lakjes had, misschien wel goed voor een artikel.
Vandaag ga ik Catrice (Am I Blue Or Green) in de strijd gooien met Rimmel (Peppermint)!



Catrice, Am I Blue Or Green

De Catrice Am I Blue Or Green is een creamy mint-groene nagellak die wat meer naar baby blauw nijgt. Helaas lakt hij een beetje streeperig. Hij dekt na 2 laagjes erg goed. Omdat hij wat meer naar het baby blauwe nijgt vind ik hem niet echt mint-groen, jammer! Hij blijft (zonder topcoat) ongeveer twee, drie dagen goed zitten


Rimmel, Peppermint

Dit is ook een creamy mint-groene kleur. Het kwastje is erg groot hierdoor heb je je nagels binnen no-time gelakt! Na 2 laagjes ziet hij er perfect uit. Hij blijft (zonder topcoat) ongeveer vier dagen goed zitten.

Ik vind de Rimmel lak beter dan die van Catrice. De kleur vind ik mooier, hij dekt net iets beter en hij blijft langer zitten. De Catrice lak is goedkoper dan die van Rimmel, maar is (naar mijn mening) iets minder.


Catrice nagellak is te koop bij het Kruidvat en de Trekpleister voor €2,69
Rimmel Londen Lycra Pro nagellak is te koop bij het Kruidvat, de Etos en de Trekpleister voor €6,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten