vrijdag 16 november 2012

Sinterklaas nagels, cadeautjes!

'Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan. Hij brengt ons Sint-Nicolaas ik zie hem al staan...' zullen ze morgen in Roermond zingen. Sinterklaas komt morgen weer in Nederland en de nail-art freaks (zoals ik) willen zich daar wel voor uitsloven. Vandaag heb ik voor jullie een Sinterklaas nail-art design gemaakt. Als je wilt weten hoe ik het heb gemaakt, moet je snel verder lezen!





Breng als eerst een basecoat of nagelverharder aan, dit beschermt je natuurlijke nagels. De nail-art blijft hier ook langer door zitten.


Neem een (donker)rode nagellak en maak een rood vierkantje op je nagels.


Vul deze in met de rode lak.


Neem hierna een gele lak en maak een kruisje op je nagels. Ik heb een oker gele lak gebruikt, maar je kunt ook gewoon geel nemen.

Aan de bovenkant van het pakje doe je een strik, dit doe je door twee keer een omgedraaide S te maken.



En zo maak je deze leuke Sinterklaas nagels. Hebben jullie nog ideeën, ik hoor ze graag! Laat ze achter in de reactie's en ik zie jullie zondag weer met een nieuw artikel!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten