zondag 14 oktober 2012

Nails Of The Week

Mijn eerste artikel over nagels, geen nail tutorial maar wel een: Nails Of The Week! In dit artikel kunnen jullie zien welke nagellakjes ik heb gebruikt om deze nagels te maken. Ook vertel ik over de nagellak zelf, een soort van review.  Misschien komt er volgende week een nail tutorial.. Maar eerst dit artikel!

Zoals jullie wel kunnen zien heb ik niet een dezelfde kleur gebruikt voor al mijn nagels. Ik heb op mijn ringvinger een oker gele kleur gedaan, op de andere vingers een licht blauwe.
De verpakkingen vind ik van allebei mooi. Die van Essence wel iets minder, hun vorige verpakking vond ik mooier, maar daar zat wel minder in. De kleuren vind ik super!
Wat iets minder is, is hoe lang ze blijven zitten. Die van Essence blijft bij mij meestal maar 2 dagen goed zitten. BarryM blijft dan wel iets langer zitten.
Het BarryM lakje heb ik gekocht in londen voor 3 pond. Ik weet niet of je het in Nederland kan kopen. En Essence kan je in het Kruidvat kopen voor (ik dacht) €1,70 per stuk. 

Oker geel: Essence Colour & Go 118 Little miss sunrise
Licht blauw: Nail paint by BarryM 295 Turqoise



 
Over de oker gele en licht blauwe nagellak heb ik twee soorten glitter:

Zilver-Blauwe glitter: Essence Nail art Special Effect Topper 04 Mystic mermaid
Kleurrijke glitter: Essence Nail art Special Effect Topper 02 Circus confetti

Mystic mermaid is echt speciaal! Het is een lakje met kleine zilvere glitters, waar weer wat grotere blauwe glitters doorheen zitten.
Circus confetti dit is zo'n mooie glitter. Het heeft alle kleuren van de regenboog, blauw, goud, groen, paars etc. Super gaaf!


Ik heb de veertjes gemaakt met de kleuren:

Wit: Etos Long Lasting Nailpolish 102
Zwart: Essence Colour & Go 59 Black is back

De verpakkingen vind ik simpel, maar niet saai. De lakjes dekken echt super goed.
Essence blijft, zoals ik al zei, meestal niet zo heel lang goed zitten. Die van Etos blijft best goed zitten, misschien omdat het Long Lasting is.
Het Etos lakje was rond de €2,50 en kan je kopen bij de Etos. Die van Essence was rond de €1,70 en tekoop bij het Kruidvat.






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten