woensdag 10 oktober 2012

Mijn Top 5 goedkope Blushes

Zeker nu het herfst begint te worden kunnen wij vrouwen wel een kleurtje gebruiken. Een gezonde blos op de wangen. We willen er niet als een spook uitzien! Een beetje kleur kan geen kwaad, helemaal niet als het goedkoop kan. Ik heb voor jullie mijn Top 5 goedkope blushes opgesteld. Nieuwsgierig?

Catrice Defining Blush 030 Love & Peach
Catrice brengt twee keer in het jaar (net zoals Essence) nieuwe producten uit, waaronder een nieuwe lijn met prachtige blushes voor weinig geld. Ze hebben 6 nieuwe kleuren uitgebracht. Deze kleur had ik nog niet in mijn stash en ik was erg benieuwd.
Ik heb gekozen voor deze matte peach kleur. De pigmentatie is erg goed. De verpakking is simpel maar toch chique. Hij is tekoop bij het Kruidvat en Trekpleister voor €3,69.



Hema Blush Wet & Dry 01
Deze blush is roze met een paars-goude shimmer erin. Als je hem op hebt, heb je een hele mooie roze glow op je gezicht. De pigmentatie is redelijk goed, maar na een tijdje vervaagt de kleur wel. De verpakking is simpel, het had iets mooier gemogen.
Je kunt hem bij de Hema kopen voor zover ik nog weet €3,99.






MNY 301
Deze blush lijkt op die van de Hema, hij heeft ook een goude shimmer alleen deze is niet roze maar peachy. Een perzik kleur dus. De verpakking vind ik niet zo leuk en op het witte randje blijft allemaal blush zitten dat vind ik er niet mooi uitzien. De pigmentatie is wel oké. Als je meer kleur wilt moet je het wel opbouwen, anders zie je niet heel veel.
Helaas is MNY niet meer tekoop bij Etos, daarvoor is Essie in de plaats gekomen. Hij was €2,99.



Essence Ballerina Backstage Blush Soufflé 01 Prima Ballerina
Dit is een blush soufflé oftewel een blush in de vorm van een mousse. Het is een baby roze matte tint, ik vind hem heel erg mooi. De textuur is heel zacht, waardoor de kleur iets minder naar voren komt. Hij is redelijk gepigmenteerd, maar zoals die van MNY kan je deze ook weer opbouwen in lagen.
Deze kan je niet meer kopen want deze is van een oude limited edition, maar misschien kan je hem nog wel vinden op ebay of marktplaats.
Ik denk dat hij €3,49 was.

Catrice Mineral Soft Powder Rouge 130 Light Burgundy
Dit is een blush die wat meer geschikt is voor de mensen met een gevoelige huid, hij bestaat voor 80% uit minerale en zijde ingrediëten en bevat geen parfum. Hij voelt heel zacht aan op de huid.
Hij is heel apart een soort oud roze kleur zonder shimmer, maar met een soort glans. Helaas is de pigmentatie minder, deze moet je echt opbouwen anders zie je er niks van!
Ook deze is niet meer te koop, want dit is van de oude collectie van Catrice. Hij was denk ik €3,49.



Zo zie je maar dat je voor weinig geld mooie en goedkope blushes kunt kopen. Jammer genoeg zijn sommige niet meer tekoop, maar die zul je vast nog wel op ebay of marktplaats kunnen vinden. Online zijn natuurlijk genoeg andere blushes te vinden voor een kleine prijs. Wil je goede pigmentatie kies dan de van Catrice, wil je een lichtere blush kleur ga dan voor die van de Hema of een van Essence.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten