zaterdag 3 november 2012

Claire's Glitter Polish

 De eerste zin van Jessie J's liedje Domino, pas perfect bij dit artikel:  ' I'm feeling sexy and free, Like glitter's raining on me'. Glitters zijn hip, mooi en sexy! Je hebt groffe glitters maar ook hele fijne. Een paar dagen geleden liep ik de Claire's binnen en keek naar hun nagellakjes, want ik had er nog nooit eentje van geprobeerd en was erg benieuwd. Mijn oog viel op deze prachtige glitter. De laatste tijd ben ik er helemaal gek van. Nieuwsgierig? Lees verder!



Het flesje is doorzichtig, handig want dan kan je zien hoe de glitter is. Er zit geen witte sticker omheen. Het is een klein rond flesje en makkelijk om mee te nemen in je makeup tasje. De dop is lang genoeg om hem goed vast te houden. Je wilt natuurlijk niet morsen op je nieuwe jeans!

In deze nagellak zitten veel verschillende glitters: kleine zilveren glitters en grote gouden, oud roze, licht groene en licht bordeaux rode glitters.

Kale nagels


Een laagje glitterlak


Twee laagjes glitterlak

Glitter kan je ook over bijvoorbeeld een paarse nagellak doen maar ik wilde dat jullie echt alleen de glitter van zichzelf zagen. En... mooi? Hij brengt heel makkelijk aan. Als je aan je nagels voelt, voelt het bobbelig. Het is niet vervelend, althans naar mijn mening.

Ik vind de Claire's glitter polish een heel mooie lak. Hij geeft een goede hoeveelheid glitters af en brengt makkelijk aan. De kleuren van de glitters vind ik super! Hij is ook nog eens betaalbaar.

De Claire's glitter polish is te koop bij elke Claire's filiaal voor €3,50








2 opmerkingen:

  1. Hij ziet er mooi uit, maar de substantie ziet er vrij dik uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij ziet er inderdaad wat dik uit maar dat valt eigenlijk wel mee. Het komt waarschijnlijk omdat er glitters over elkaar heen zitten en het een beetje bobbelig wordt.

      Verwijderen